مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 16:252021-10-02پزشكي

کرونا جامعه را با استرس مزمن رو به رو کرده/ زنان؛ نیازمند خودشفقت ورزی


یک روانشناس، با بیان اینکه کرونا جامعه را با استرس مزمن رو به رو کرده است، گفت: در چنین شرایطی نیازمند حفظ سلامت خودمان هستیم و در گام نخست باید باورهای شناختی رایج، - کرونا جامعه را با استرس مزمن رو به رو کرده/ زنان؛ نیازمند خودشفقت ورزی ایسنا/گیلان یک روانشناس، با بیان اینکه کرونا جامعه را با استرس مزمن رو به رو کرده است، گفت: در چنین شرایطی نیازمند حفظ سلامت خودمان هستیم و در گام نخست باید باورهای شناختی رایج، اما مسموم و غیر علمی را کنار بگذاریم.

زهرا یعقوب نژاد مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان در وبینار تخصصی نقش زن در مدیریت روانی خانواده در شرایط کرونا ، با اشاره به درگیری بیش از 18 ماهه جهان و ایران با بیماری کرونا، اظهار کرد: شاهد آثار مثبت و منفی این بیماری بر همه جنبه های فردی و اجتماعی زندگی به ویژه خانواده هستیم.

وی با بیان اینکه براساس مطالعات سازمان بهداشت جهانی ممکن است پایان قطعی کرونا دور باشد، اضافه کرد: باید همراه شدن با کرونا را یاد بگیریم و سبک زندگی ما سبک زندگی کرونایی باشد.

مدیرکل دفتر امور بانوان گیلان، با اشاره به تقسیم شدن فعالیت های فردی و اجتماعی به قبل از کرونا و بعد از کرونا، گفت: کرونا همه جنبه های زندگی را دچار تغییر کرده و نهادهای اجتماعی کارکردهای خودشان را از دست داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا جامعه را با استرس مزمن رو به رو کرده/ زنان؛ نیازمند خودشفقت ورزی

کرونا جامعه را با استرس مزمن رو به رو کرده/ زنان؛ نیازمند خودشفقت ورزی